Главная → 

Конференции

CX Singapore 2017

Дата 30 августа, 2017

cover image Join us to help CX pros plan, design, and manage experiences that create business impact.

CXDC 2017

Дата 13 сентября, 2017

cover image Leading Change In Public Sector Customer Experience. Join us to help CX pros plan, design, and manage experiences that create business impact.

Bank Customer Experience (BCX) Summit 2017

Дата 18-20 сентября, 2017

cover image Millennials and other digitally minded consumers are forcing financial institutions to rethink the way they do business. These consumers want to bank when and how it suits them.

Digital Customer Experience Strategies Summit 2017

Дата 19-20 сентября, 2017

cover image The Digital Customer Experience Strategies Summit focuses on helping organizations design a digital customer experience that engages customers anywhere, any time. Attendees of this customer experience conference discover best-in-class digital CX innovations in mobile, social, virtual agents, personalization, customer journey mapping, voice-of-customer (VoC), and analytics. Gain insights into the new strategies that will enable your organization to better leverage digital and elevate your CX to the next level at the Digital Customer Experience Strategies Summit.

Co-branding Russia 2017

Дата 26-27 сентября, 2017

cover image Кобрендинг – пожалуй, одно из самых интересных явлений в маркетинге, ставшее особо популярным в последнее время. Почему популярность кобрендинга растет с каждым днем? Почему компании на разных рынках все чаще выпускают продукты в партнерстве? О чем нужно помнить, решаясь на совместный проект? Мы рассмотрим практические кейсы использования кобрендинга на различных рынках, уделив особое внимание банковским кобрендам. Сравним российские и зарубежные проекты.

Walker BtoB CX Summit

Дата 26-28 сентября, 2017

cover image Join us for the only event focused on the latest and best customer experience strategies for B-to-B companies. The Walker B-to-B CX Summit will feature powerful keynote addresses, engaging workshops, and valuable networking all aimed at sharing best practices to improve the way companies drive business success through customer insights and intelligence. If you are a customer experience professional in a B-to-B organization, this is the conference for you!

II ежегодная конференция “ICXC Gift Cards & Couponing Russia 2017”

Дата 28 сентября, 2017

cover image Вот уже второй год подряд регуляторы, ведущие российские эмитенты, дистрибьютеры и потребители подарочных карт соберутся на одной площадке, чтобы обсудить наиболее горячие вопросы рынка и наметить тренды развития на будущий год.

CX Day 2017

Дата 03 октября, 2017

cover image Meet with CX professionals in your area at one of our many in-person events on CX Day 2017. Legions of CXPA members work together to plan educational and networking events in their area with other organizations hosting too. While events will all have a local flair, attendees can expect speakers, break-out discussions, networking, food and more. All CXPA-hosted Local Networking Events on CX Day are open to the public with complimentary registration.

EMACS – The Customer Experience Conference 2017

Дата 09-12 октября, 2017

cover image The Energy Marketing and Customer Service (EMACS) Customer Experience Conference features case studies showcasing best practices and strategic business initiatives, best practice award winner presentations, interactive panel discussions, roundtables, and exhibit hall showcasing things related to enhancing the customer experience, and numerous networking events. Designed to help utilities improve their customer experience management, this customer experience conference covers topics such as customer service management and technologies, marketing programs, customer contact channel trends, customer satisfaction and research, and more.

CXSF 2017

Дата 19-20 октября, 2017

cover image Today’s CX leaders must create experiences that meet or exceed customer expectations to drive profits. To succeed, CX leaders must not just design outstanding experiences, but assemble the right ecosystems to deliver them while simultaneously demonstrating the business value of customer experience as a discipline and leading its adoption across the organization.

Forrester’s 2017 Forum showcases Forrester’s most recent research to help CX pros plan, design, and manage experiences that create business impact.

30 августа, 2017 CX Singapore 2017

13 сентября, 2017 CXDC 2017

18-20 сентября, 2017 Bank Customer Experience (BCX) Summit 2017

19-20 сентября, 2017 Digital Customer Experience Strategies Summit 2017

26-28 сентября, 2017 Walker BtoB CX Summit

26-27 сентября, 2017 Co-branding Russia 2017

28 сентября, 2017 II ежегодная конференция “ICXC Gift Cards & Couponing Russia 2017”

03 октября, 2017 CX Day 2017

9-12 октября, 2017 EMACS – The Customer Experience Conference 2017

19-20 октября, 2017 CXSF 2017

19 октября, 2017 Customer SuccessCon Seattle 2017

23 октября, 2017 II ежегодный “Inbound Marketing Summit 2017”

24 октября, 2017 Digital, Mobility & IoT 2017

25 октября, 2017 Маркетинг в телекоммуникациях 2017

31 октября, 2017 LEAD 2017

13-15 ноября, 2017 DX Summit '17

14-15 ноября, 2017 CX Europe 2017

28-29 ноября, 2017 III ежегодный “ICXC Customer eXperience Forum: От управления опытом к управлению ожиданиями - 2017”

29 ноября, 2017 Trustech 2017

6-08 декабря, 2017 Advocamp 2017

Подписки

Подписка по rss

Получать обновления на email

Теги

B2B CRM Cash-Back Fashion HoReCa LMC Group NFC Prepaid SMM Software VIP АЗС Авиа Австралия Авто Азербайджан Азия Акции Акция Аптеки Армения Африка Банк Банки Беларусь Белорусь Бесконтактные карты Биометрия Благотворительность Бонусные программы Великобритания Геймификация Германия Директ-маркетинг Дисконт Европа Есть мнение Железные дороги Здоровье Игры Индия Индустрия развлечений Инновации Интервью Интернет Интернет-торговля Инфографика Исследование Исследования Итоги Казахстан Канада Клиенториентированность Клубные программы Коалиции Коалиция Кобренд Кобрендинг Кобренды Конкурс Конференции Короткой строкой Купонинг Латвия Лояльность бренду Лояльность персонала Медицина Мобильные платежи Мобильные приложения Налоги Недвижимость Новости компаний ОАЭ Оборудование Образование Осторожно!!! Отели Персональные данные Платежная система Платежные системы Подарочная карта Подарочные карты Практикум Презентации Пресс-релиз Программа лояльности Программы лояльности Продукты питания Развлечения Регионы Рейтинги - Премии Рейтинги-Премии Реклама Рестораны Ритейл Россия СМИ США Северная Америка Семинар Социальная сфера Социальные сети Спорт Статистика Страхование Супермаркеты Сфера услуг ТРЦ Телеком Теория маркетинга лояльности Товары для детей Транспорт Тренды Туризм Узбекистан Украина Управление опытом Частное мнение Эко Эстония Юбилей

Регистрация  Логин